.:SELAMAT DATANG DI UCAPKAN. TERIMA KASIH KERANA MELAYARI LAMAN BLOG INI. SEMOGA ANDA TERHIBUR SERTA MENDAPAT MANFAAT DARINYA:.

Sunday, April 13, 2008

salam sejahtera buat semua sahabat...

pertama sekali mari kita mengucapkan syukur atas rahmat kasih sayangNya yg sentiasa mengasihi hamba2 nya yg kerdil ini...tirai semester dua telah pun dibuka pada minggu ini. Alhamdulillah msing2 menampakkan muka ceria selepas beberapa hari berada dikampung..rata2 antara kita bersemangat utk memulakan tugas sbg seorang bakal guru mendalami ilmu perguruan di sini.

Nampaknya utk sem 2 ni jadual xberapa padat sgt..Alhamdulillah jumaat n isnin xde kelas..so bg mereka yg sudah bekeluarga..tentu skali seronok dpt blk lama sket di hujung minggu..hehe...tp bg yg bujang pula, kemungkinan kesempatan itu diisi dgn mengadakan jaulah ke tempat2 menarik agaknya...alakullihal..amik lah kesempatan itu utk mengisi dgn aktiviti berfaedah.

minggu ini dah masuk minggu ke 2..tugasan msh belum diberikan, tetapi kuliah berjalan seperti biasa. Pembahagian kump utk micro teaching sudah pun dibuat, ini menandakan bahwa tugasan kali ini semakin mencabar.

so..kpd bakal2 guru..bersiap sedialah anda utk dinilai dan dkritik..hehe (termasuk lah diri ini)

No comments: