.:SELAMAT DATANG DI UCAPKAN. TERIMA KASIH KERANA MELAYARI LAMAN BLOG INI. SEMOGA ANDA TERHIBUR SERTA MENDAPAT MANFAAT DARINYA:.

Thursday, September 18, 2008

Pengalaman buat ku...

Assalamualaikum kpd sume pengunjung blog ni...dah lama sgt tdk melakarkan kata2 dlm blog ni...mana tdk nye aku telah disibukkan dgn praktikal yg byk memberi pengajaran dan pengalaman buat aku sebelum aku terjun ke bidang perguruan yg realiti.

Alhamdulillah ...dah masuk minggu ke-9 aku berada di SAMUSKD ni....telah byk benda yg aku pelajari dan hadapi...kebanyakannya yg best2 belake sbb pertamanya suasana di banting ni mmg syok...student kt sek ni plak ok2 sumenye dan mudah utk kt handle...ni lah kelebihan mngajar di sek agama...wpun xsume nya perfect tp byk membantu diri ini. Guru2 kt sini plak sumenya peramah n baik2 dan mudah utk sembang2...

Kejap je rasa...minggu ke-12 adalah minggu terakhir aku disini. selapas itu akn bercuti panjang sampilah akhir tahun...semoga aku di tempatkan di sekolah yg sama suasanya yg aku hadapi sekrg....

No comments: