.:SELAMAT DATANG DI UCAPKAN. TERIMA KASIH KERANA MELAYARI LAMAN BLOG INI. SEMOGA ANDA TERHIBUR SERTA MENDAPAT MANFAAT DARINYA:.

Sunday, May 11, 2008

Hadiah buat ibu....


Masihkah kita ingat zaman kanak2 kita dahulu yg mana pd waktu ketika itu, kita sentiasa di sisi ibu yg kita sanjungi dan sayangi, alhamdulillah, ibu ada adalah seorang pendidik yg terbaik buat diri kita semua, krn dgn adanya ibu, maka kita dpt berdiri membina jati diri dan mengenal kehidupan serta dorongan dan galakan yg diberikan oleh ibu menjadikan kita org yg berjaya dlm kehidupan ini. Jangan sekali-kali kita lupa akan jasa dan pengorbanan ibu terhadap diri kita. Ibu membesarkan anak-anaknya dgn penuh sabar dan bertanggungjawab, didikan yg diberikan tlh memandu kita utk terus berjaya dlm hidup ini.
Buat arwah ibuku...jasamu mendidik kami tidak akan kami lupakan, Al-fatihah dibibir kami tidak pernah kami tinggalkan, pengorbanan ibu terhadap kami adalah sanjungan, penat lelah ibu membesarkan kami adalah dorongan, marah ibu terhadap kami adalah panduan, walaupun ibu sudah pergi, didikan dan asuhan kami jadikan pedoman utk kami terus melangkah mencari keredhoan.
Ibu....andai ibu ada disisi...tentu sekali ibu bangga dengan kami, ibu...andai ibu ada disisi, tentu sekali ibu seronok melihat kami, kejayaan kami adalah hadiah buat ibu...sempena hari ibu...Al-fatihah adalah hadiah kami. semoga ibu sentiasa berada dibawah Rahmat kasih sayang Ilahi.....

No comments: